Zvolte správnou strategii pro váš online marketing

Milan Kubík
Projektový manažer

Dobře zvolený online marketing je pro úspěšné internetové projekty to nejpodstatnější. Sestavte si správnou strategii, která pomůže pozvednout vaše podnikání k lepším výsledkům. 

Proč je důležité vnímat online marketing jako celek?

Online marketing se používá pro budování značky i propagaci nejrůznějších produktů či služeb. On-line marketing se skládá z několika oborů. Synchronizujte je tak, aby vedly ke správnému cíli. 

Kdy internetový marketing nefunguje

  • nejsou zvoleny reálné cíle
  • nejsou stanoveny přesné cíle
  • podceňuje se konkurence
  • není zjištěno, co chtějí zákazníci

Při dobře sestaveném online marketingu se zvýší relevantní návštěvnost vašich internetových stránek spolu s budováním povědomí o vaší značce. 

Základní kroky pro dobře zvládnutý marketing 

Analyzujte současný stav vašeho marketingu - který vám napomůže zvolit správný a ucelený směr, vedoucí k předem danému cíli.

Držte se vize a myslete reálně - na začátku všeho jsou představy. Těmi je dobré se řídit, pokud si zvolíte reálně dosažitelné cíle. Ty pak můžete postupně měnit za složitější.

Prozkoumejte trh a poznejte zákazníky - pro dobře zvládnutý on-line marketing je nutné znát podnikatelské prostředí, pravidelně sledovat konkurenci a znát potřeby svých zákazníků. 

Průběžně analyzujte - pravidelně sbírejte data, a následně s nimi pracujte. Analýza vám vždy pomůže přesně optimalizovat marketingovou strategii pro získání co největšího účinku. 

Využijte efektivní nástroje pro zlepšení online marketingu

Optimalizujte web - pravidelná optimalizace vašich internetových stránek napomůže ke zviditelnění webu a získání předních příček ve vyhledávačích.

PPC kampaně - správně nastavená PPC reklama v AdWords, Sklik, Youtube nebo Facebooku vám přivede na web návštěvníky, kteří se snadno přemění v zákazníky.

Linkbuilding  - pravidelné ruční zápisy do katalogů a vyhledávačů zajistí kvalitní odkazy na vaše stránky,  jimiž získáte lepší pozice ve vyhledávačích. 

E-mail marketing - oslovujte v pravidelných intervalech své zákazníky prostřednictvím newsletteru.

Sociální sítě - nejlepším možným způsobem, jak se svými zákazníky komunikovat a vyzvat je ke zpětné reakci, je formou sociálních sítí. Zajímavě vedené profily na sociálních sítích jsou ty, kde si fanoušci mohou prohlédnout vtipná videa a přečíst něco ze zákulisí firmy. Získejte více informací o Facebooku, Instagramu, Google+ nebo profesní síti LinkedIn.

Nechte si se svým online marketingem poradit o marketingových specialistů. Kontaktujte nás, společně najdeme cestu k vašemu vysněnému podnikatelskému cíli! 
 

Máte zájem
o online
marketing?

Poptáváte online marketing, nebo jen potřebujete nezávaznou konzultaci? Napište nám, jsme tu pro vás.

Neradi píšete? Zavoláme Vám
Políčka označené * jsou povinná.
Kontaktujte nás

Připraveni na nový web,
e-shop, aplikaci?

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Tyto cookies nám pomáhají, abychom vám ukazovali na internetu takovou reklamu, která by se vám mohla líbit a bude pro vás užitečná.
Ozvěte se nám